Liten shoppingrunda me Elli

Blev inte så lång runda på Ikano igår,
men han att köpa lite nya grejer i alla fall :)
Började med att åka och tanka bilen, fan så dyrt det är asså,
men skönt att slippa oroa sig för det på ett tag nu.
Sen åkte vi till skopunkten där jag hittade två par skor, ett par vita
tygskor (som jag redan har likadana, men som behövdes uppdateras
då de andra är väldigt smutsiga och trasiga), och ett par partyskor :)



Köpte även present till Lizette, 200kr presentkort på systemet + några
tennisbollar (till hennes hundar) + ett ciggpaket.
När vi var klara på Ikano bestämde vi oss för att åka hem till Lizette en
sväng innan det var dags för mig att åka och jobba..
På vägen dit köpte vi med oss Mcd och hämtade upp Kim :)
Han ju som sagt inte va hos Liz så länge eftersom att jobbet kallade men
det var trevligt att komma förbi en sväng i alla fall :)!

De gick bra på jobbet igår, lite seg bara, jobbade 19-02.
Lyckades även köpa på mig 2 plattor öl så nu har jag för en tid framöver :)

Aja nu är det dags för en morgon cigg följt av frukost.
Sen får vi se vad dagen har att bjuda på mer än att fixa bilen.
Chefen ringde och ville att jag skulle börja tidigt idag med så jag får åka
direkt ifrån verkstaden när de är klara med bilen. Yeppyepp, så äre :) Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0