Kan nog missuppfattas.

Ta inte åt dig av allt jag skrivit,
för det är inte dig de handlar om lilla vän :) 
Förstår att det kan missuppfattas med tanke på våra samtal
och av allt vi snackat om de senste gångerna vi träffats. 
Men du kan va lugn! 
...Gud vad jag börjar störa mig på en viss jenta, 
liksom, vem tror du att du är? Sluta snacka skit! Tönt. 
Att skriva saker på facebook och på andra platser är ju bara 
löjligt, vill du något så säg det till mig istället.   

Nu ligger jag och kollar på Desperate housewives,
sen ska jag fixa i ordning lite pasta till köttfärssåsen för att sedan
bege mig till jobbet och ett åtta timmars långt arbetspass, de ni. 
   
Finns tillgänglig på telefon hela natten, 
dock inga pengar kvar så kan inte svara på sms/ringa upp, 
men ring så svarar jag!  
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0