Jobb framöver..

Mr Boss från jobbet ringde nyss och gav mig lite
information för en tid framöver..

Idag fick jag börja/sluta när jag vill. Stod tydligen redan nu en buss
och väntade på mig som varit inlämnad på lack. Resten av veckan skulle
jag köra mina vanliga tider, 22-06.

Nästa vecka blir nog en "strövecka" skulle jag tro, han får helt enkelt
ringa in mig när jag behövs. Är lite kaos på jobbet nu när den där arbets-
ledaren ifrån Malmö är där, men men... Han är borta snart igen.

Är ledig vecka 24 för då ska jag till Cypern. Blev även erbjuden att jobba
Midsommarhelgen men det tackade jag nej till.

I sommar ska jag jobba vecka 27 och 6-7 veckor framåt. Kunde även bli så
att jag får börja någon vecka tidigare. Sånt som märks.

Så nu har jag i alla fall lite koll över hur det blir med jobb i sommar.
Blir rätt mycket som ni ser men vet ju inte riktigt vilka tider som gäller än,
får hoppas att det inte blir riktigt lika mycket som nu, alltså 5 nätter i veckan.
Vill ju gärna hinna med några sköna sommarkvällar med vännerna också :)

Nu är det väl dags att hoppa in i duschen för att åka till jobbet lite tidigare då.  
Ska bli skönt att komma hem rätt skapligt inatt :) Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0