Hur lyckas jag?

Fick hjälpa till med säkerhetskontroller till ca 00.00 igår
och sen blev det även storstäd.
Han inte riktigt klart men nästan i alla fall, blev så jäkla trött
efter ett tag så gick hem vid 04.00 och bad de andra fixa klart de
sista som jag inte gjort. Så igår blev de 20-04.
De håller på att måla om och fixa i vårat fikarum så vi har byggt
upp ett långbord inne i gymmet där vi fikar/äter, haha. Mysigt.

Lyckades ta sönder telefonen igår IGEN, fattar inte ens vad som hände.
Tog upp den ur fickan och så funka den inte, gick inte att sätta på.
Så när ja kom hem testade jag mitt SIM-kort i en annan telefon, men de
funkade inte heller. Lustigt alltså... Så nu har jag tillfälligt nr och telefon.
Får väl se till att lämna in skiten så snart som möjligt.

Nu ska jag fixa lite här hemma tänkte jag men först blir det en cigg och lite
skit snack i telefon med Ellipelli :) Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0