Hoffmaestro

Började dagen med en sväng till skeppet med Elli & Johanna,
så jäkla fint väder alltså. Svin skönt!
Efter det gick jag och Elli hem till mig för att fixa oss. När vi var
klara satte vi oss på min balkong en sväng o drack varsin öl i solen :)
Sen gick vi till Gotte/JD där de bjöds på fest. Grillade och grejer :) gott gott.

Vid kvar över 22 tog vi taxi ner till Strandgatan, 
fy fan vad folk de var alltså, men de va rätt så trevligt :) 
Tillslut tröttnade jag och Emil på alla människor och värmen så vi hämtade 
våra grejer och gick in till stan en sväng istället.
En snabbsväng på 55an och sen Pitchers. Nice kväll :)

Betyg på kvällen: 7/10 
Kvällens skämt: 1. Veem vaare som kasta? 2. Why Orah, why? HAHAHA
Kvällens hiss: Mina underbara vänner som alltid får mig på bra humör!
Kvällens diss: För mycket folk o för varmt inne på Strandgatan.

Nu sitter jag i sängen och funderar på om jag ska möta upp gänget på 
skeppet eller inte? Kan inte bestämma mig. 
Jobba kl 22 med, SUUUUUUCK säger jag bara! Orkar INTE!

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för kvällen!<3

2010-05-18 @ 16:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0