Hallå alla nattpigga

Blev att gå upp en sväng till skeppet sen efter att
ha sovit i ett par timmar..
Va dock inte där så länge utan åkte med Dennis, Johanna
och Kenny hem till Kenny istället.
Satt och snacka lite skit bara sen åkte Johanna hem och vi
andra gick till macken för att köpa chips, dipp och cola,
sen kollade vi på film, "säg att du älskar mig". 
Vilken sjuk film alltså, helt stört.. Och att sånt förekommer i
dagens samhälle är ju bara vidrigt.
 

Kom precis hem igen, är jätte trött men ska försöka hålla mig
vaken ett tag till så jag inte vänder tillbaka på dygnet allt för väl.
För nu är det nattjobb 4 nätter som gäller, sen är de helg igen,
och 20 års partaj för Alexandra :)

Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på film, "Lockbete" :) 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0