God morgon

Loggade in på datorn trött och dan och de första man
blir tillfrågade på msn är...
Kim säger:
Törstig? Kåt? Slå två flugor i en smäll? Du vet var jag bor

Hahahaha så störd den grabben är alltså :)

Det var sjukt jobbigt att jobba inatt, så jälva ångestdrabbad och
världens klump i magen.
Och så var det två jälva nissar ifrån Malmö på jobbet igår och skulle
visa tips o grejer, sjukaste ja hört...
En kille som kallade sig arbetsledare skulle hjälpa mig och
visa hur jag skulle göra... jag undrar dock vem som var ledare åt vem?
Får ja göra så? Är det ok? Vart ska ja börja?
Liksom, hallå? HAHAHAHA ae, fy fan så trött jag blir på folk!

Nu är de dags för mig att gå upp, käka lite och sen hoppa in duschen.
För vid 17 har jag visst lovat att skjutsa mamma och hennes 3 vänner till CC
(afterwork), så jag får väl vara snäll o göra de.
För min del blir det nog lungt ikväll, sparar mig tills imorgon istället,
inte för att ja just nu känner för att dricka då heller, men men, vi får se hure blir!

Ha de bra gott folk så hörs vi.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0