Galen onsdag!

Dagen igår:
Träffa Karro vid 16-tiden och ta en fika?
Sen jobba natten?
Eller?

HAHAHAHA fy fan vilken jävla dag säger jag bara, herregud.
Började med att Karro inte kunde hålla sig borta ifrån flaskan i
tisdags så hon missar självklart bussen till Sverige i onsdags morse.
Så hon får för sig att åka med några grabbar som skulle till Örebro, och sen?
Jo förstår ni, sen fick jag åka och hämta henne där! haha.
Så slängde in mig själv, Elinore, Johanna och Daniella i bilen och så
började vi våran resa; Örebro nästa. 

Sjuk resa, går liksom inte att förklara,
skrattade så att jag fick ont i magen vissa gånger alltså. 
• Strutsen
• Glassen
• Universitetet hööööger eller vääänster?  
• Örebro Ö
• Överkörd och mosad mobil
Jaani, så mycket roliga grejer som ni destovärre inte förstår någonting av nu! :D 
Haha, orkar inte förklara men riktigt kul var det i alla fall.

Han inte hem tills jag skulle börjat jobba så blev en sväng hem till Elinore för
lite vin och sen till Platens, även efterfest?? åh herregud. GALEN dag/kväll/natt.

kvällens hiss: några underbara
kvällens diss: en idiot

Nu är jag helt slut. Somnade vid 06 ungefär, dyng!
Så ska vila en stund till. Sen blir det nog en fika på stan me Karro och natten
bjuder på jobb :) Seeeeeeeeee you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0