Fredag

Har precis haft en lång konversation med Johanna i
telefon. Fy fan så sjukt alltså....
Vad är det som gör att killar dras till äldre kvinnor?
Jag har inte riktigt förstått de alltså, varför inte passa på att hålla
på med unga tjejer medan man kan istället?
Liksom vad ser ni i kvinnor som är lika gamla som er mamma?
Tänder ni på era kompisars mammor också eller? 
Och vad ser "tanter" i killar som inte ens är hälften så gammal som 
än själv, haha det är ju för fan sjukt.  
Äae, fattar ingenting. Och det är jag inte ensam om.. 

Jaja, ska straxt ta mig en snabbdusch och fixa i ordning mig lite tänkte 
jag. Sen vetifan vad som händer? 
Kanske skulle ta en sväng till priso med Johanna och försöka hämta 
ut hennes bankomatkort. Hoppas de går! 

Är ju fattig som en jälva kyrkråtta så så livat blir det nog inte ikväll, 
de lilla jag har måste sparas till imorgon. 
Och så måste jag ha till bensin me :/ Måste ju komma till jobbet på sön, 
men får väl låna en slant till av mammsen. 
Fick 500 kr av pappa igår me, tack så mycket :) Destovärre så har jag 
bara 200 kr kvar av det, men men, va fan... Lever ju bara en gång ;) 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0