Första gårdsfesten -10

Blev en skit lyckad kväll igår!
Hade ju som sagt fest på min bakgård med massa,
massa folk. Många kände jag ens igen, haha. 
Lekte lekar, körde kortspel och spelade kubb :)
Men efter ett tag blev de så jälva mycket mygg så då gick vi
upp till mig en sväng innan vi drog oss in mot stan.

Dennis blev glad över sina presenter som vi köpt till honom :D
Köpte en bacardi mojito och en tröja som det stod
"Vadå ölmage? Har du aldrig sett en airbag?" på.. hahaha, klockren!

Får ta och tacka alla medverkande för en jätte trevlig kväll/natt! :)

Nu väntar jag på att filmen ska börja och att tacosen ska bli klar.
Inatt blir det jobb...
LÖNING PÅ TISDAG! Så jävla underbart.
Så tror det blir en shopping-runda med Emilia på torsdag :)
Aja, nu är det dags att slå på tvn och slå sig ner i soffan. Ha de bra! 


Bild från gårkvällen då jag och Ida gör armhävningar, hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0