Födelsedagsfirande på G

Efter att ha släppt av morsan och dom på afw. igår åkte
jag förbi Elinore en sväng där även Emilia och Josse var.
Vi satt och snackade skit i typ 2-3 timmar :)

Sen ringde Daniella så jag åkte och hämtade upp henne för att
sedan åka hem till mig och fixa i ordning oss lite.
Sen gick vi ner till Dennis en sväng där det befann sig lite fölk
som firade Mathilda :) Grattis i efterskott föresten! :)

Blev visst en sväng ut på krogen me, ja som absolut inte skulle 
dricka? haha, jaja. Det blev jävligt lungt i vilket fall. 
Kom hem vid 05 ungefär efter ett par väl valda ord, HAHA. 
Vaknade efter 4 timmars sömn och känner mig skit pigg av någon 
konstig anledning, hmm.. vad har hänt? haha. 
Men tänkte lägga mig och vila lite till för att sedan hoppa in i duschen
och så där, för måste hinna ner till stan innan bolaget stänger! 

Kvällen bjuder ju på födelsedagskalas för Alexandra i ett båthus i 
Sättuna med massa folk :)
Jag hoppas att det blir trevligt och att vädret håller sig OKEJ i alla fall!

Hoppas att alla har haft och får en fortsatt trevlig helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0