Jobbiga kvällstankar

Precis kollat klart på filmen, riktigt bra den där asså.
Sett den flera gånger innan men den var lika bra för de :)
Nu har klockan blivit så pass mycket så att jag är värd att få
sova snart, har självklart hunnit bli pigg som en lärka men jag
hoppas att det slår om snart igen, haha.
Så nu är det dags att stänga av datorn och kolla på Ghost hunters ;)
(bara för att jävlas med mig själv då jag blir svin rädd, haha)
__________________________________________________________

Låg och tänkte på en sak,
att gud vad mycket saker jag skulle kunna skriva här på bloggen men
som jag väljer att hålla inom mig.
Skulle nog kunna skapa väldigt mycket drama och släppa många bomber ;)
Men de känns lite onödigt gjort,
samtidigt som det finns väldigt mycket som jag skulle vilja ha sagt! 
Svårt de där.. 
Men du ska veta att jag tänker på dig, även om du inte tror de.
Sen vad det innebär vet jag inte riktigt själv, och vad det kommer att leda till
vet jag definitivt inte. 
Kom på att det var exakt ett år sen i fredags (valborg -09) som vi "slutade 
prata med varandra", och så vips,
ett år senare så är vi i ungefär samma sits igen.
Fast dock lite mer komplicerad.... Nej usch, nu får jag sluta tänka på det för
annars kommer jag aldrig att kunna somna inatt. 
Men jag är i alla fall trött på att ha det såhär, nu är det allt eller inget som gäller! 
Sen är ju frågan om det ens är värt att ge det ett försök? Att vänta?
Att riskera att bli sårad och skrattad rakt upp i ansiketet? 
En sak har jag i alla fall lärt mig och det är att jag vägrar, VÄGRAR att bli sårad.
Därför tar jag det säkra före det osäkra, även om jag kanske borde våga chansa?
Jaja, nog om det.
Puss och God Natt. 



 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0