Fånga dagen..

Har suttit på bakgården och snackat skit med Emilia i en
och en halv timme ungefär :) Trevligt och skönt i de fina vädret. 
Nu står pastan och köttfärssåsen på spisen medan jag kollar 
på Desperate housewifes.  
Är inte direkt sugen på att jobba (som vanligt) men kanske bli bättre
när jag får i mig lite mat och engergi :)

12 maj - ett år sen min älskade farmor gick bort.
Saknar dig så otroligt mycket ♥ Vila i frid. Vi kommer att ses igen!

18 maj (idag) - två år sen som vår älskade Stefan bestämde sig för 
att ta sitt liv! Vill bara vrida tillbaka tiden så att jag kunde hjälpt dig
på något vis, saknar dig så grymt mycket. Vila i frid ♥ 

Det gäller att man tar vara på livet så länge man lever,
för det tar slut fortare än vad man tror.
Man vet aldrig vad som kan hända...
Jag har gjort många misstag i mitt liv, det vet jag. Men jag har även
gjort mycket bra saker, som jag är stolt över!
Och hellre att man gör fel ibland än att man inte vågar chansa och göra
någonting alls. Det är i alla fall min personliga åsikt.
Fånga dagen, betänk ej morgondagen. Ett motto och en tatuering
som kommer att följa mig livet ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0