Dags att börja träna

Det är nog dags att sätta igång med lite träning nu innan
sommaren. Så kanske man lyckas få bort lite utav ölmagen ;) haha.
Ska försöka att hålla mig till nyttig mat också,
mycket sallad, kyckling och kött. Mums.
Däremot kommer jag inte att sluta dricka om helgerna, ingen idé
att jag ens försöker inbilla mig själv att ja ska dra ner på det för de
kommer jag inte göra i vilket fall ;)
Det är en del av mitt liv helt enkelt och vi har alltid jävligt kul :) Så de så.




 
På tal om mat så är det nog dags för mig att slänga ihop något
snart, får se vad vi hittar för intressant i kylskåpet :)
Måste ringa jobbarkompisen också, har inte gjort det än.
Hej sålänge.
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0