Congrats

Idag fyller Lasse Åberg 70 år för er som är intresserade,
tycker dock han ser likadan ut som han alltid har gjort
men han har tydligen gått och blivit gammal han med :D
Och Alexandra blir 20 år idag också, GRATTIS gumman :),
och inte nog med det, Freddie fyller 22 med, congrats :)

Blev nyligen uppringd och väckt av självaste födelsedagsbarnet,
Lasse då förstårs, hahaha nevers men utav Alexandra :) 
Så ska snart hoppa in i duschen för att sedan vid 19.00 möta tjejerna på
yngves, de skulle dricka några öl tror jag, men stackars jag jobbar ju
så jag får hålla mig nykter ännu en gång! Blää..
Men jag får sprara mig tills helgen för då blir det röj :) Hoppas verkligen
att vädret bli bättre än vad de sägs att det ska bli.
Vi hade ju planerat att köra 5-kamp och grejer, men inte i regn tack! 
Men men, det är bara framtiden som kan visa.

Dags för mig att gå upp, duscha, äta, fixa matlåda och sedan bege mig
mot stan. Frågan idag är om man ska ta bilen ner till stan för att sedan 
åka direkt till jobbet eller om man ska gå för att sen gå hem och hämta bilen?
Hmmm... 

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0