Ångeeeest på hög nivå!

Fanns typ inget att göra på jobbet igår så jag slapp jobba.
Så efter att ha suttit och kollat på de andra som drack ett tag
åkte jag hem för att lämna bilen och för att fixa i ordning mig,
sen in till stan igen för att fira Alexandra.

Vi var på Yngves, 55an och Platens.
Rolig kväll må jag säga.

Däremot vaknade jag upp med sån ångest som jag aldrig haft innan,
och då menar jag verkligen ALDRIG.
Hur kan man va så jälva dum i huvet när man är onykter? FAN!
Det är ingen idé att ni frågar om det för jag vill verkligen inte prata om
saken :( Mår allt annat än bra just nu i vilket fall.

Nu måste jag verkligen duscha för att sedan krypa ner i sängen och
sova en stund till, för i natt blir det jobb. 
  
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0