Where do you go my love

Hade världens huvudverk när jag vaknade imorse
så låg i sängen till 13.30 ungefär.
Sen var det dags att gå upp för att städa vidare, och jag gjorde det
faktiskt också, för en gångs skull :) Så nu är rummet rent och fint igen!

Borde rensa lite i klädesgarderoberna också för de är precis smällfulla,
går knappt att stänga dörrarna, haha.
Men men, det orkar jag inte göra just nu känner jag.

För nu ska jag åka till Lizette, Suzan ska komma dit också och klippa lugg
på mig igen, länge sen jag hade det sist, nästan två år sen.
Men va fan, blir de inget bra så växer det ändå ut på några veckor :D
Speciellt på mig eftersom att min hår växer som ogräs :p

Aja, måste åka! Puss pussssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0