Varje litet ögonkast

Vartenda ord stämmer!



Saknar dig och allt som fanns en gång.
Utan dig är dagen trist och lång.
För ärligt talat är det dig bara dig jag vill ha.
Om du tror att jag har ångrat mig tror du rätt det kan jag lova dig.
För ärligt talat är det dig bara dig jag vill ha

Varje litet ögonkast du ger mig gör mig nästan galen så jag ber dig:
Glöm allt jag sa och försök förstå och förlåta det som hände då.
Så snälla du säg att du svarar om jag nu ringer och förklarar
att bara du får mitt hjärta att slå
det är bara du som gör min himmel blå

Undrar om jag vågar ringa dig.
Önskar att nån ville tvinga mig.
För ärligt talat är det dig bara dig jag vill ha.
Undrar om jag vågar hoppas på att du ska förlåta och förstå
för ärligt talat är det dig bara dig jag vill ha!

Varje litet ögonkast du ger mig gör mig nästan galen så jag ber dig:
Glöm allt jag sa och försök förstå och förlåta det som hände då.
Så snälla du säg att du svarar om jag nu ringer och förklarar
att bara du får mitt hjärta att slå
det är bara du som gör min himmel blå.

Varje litet ögonkast du ger mig gör mig nästan galen så jag ber dig:
Glöm allt jag sa och försök förstå och förlåta det som hände då.
så snälla du säg att du svarar om jag nu ringer och förklarar
att bara du får mitt hjärta att slå
det är bara du som gör min himmel blå.

Du bara du får mitt hjärta att slå,
Det är bara du som gör min himmel blå.

Du bara du får mitt hjärta att slå,
Det är bara du som gör min himmel blå.
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0