Typiskt

Fan.
Har inte jobbat på flera veckor för varenda gång chefen
ringer och frågar om jag har tid att jobba några timmar så är det
alltid någonting annat i vägen.
Han ringde precis och frågade om jag ville jobba i natt men nae,
de känns inte riktigt bra med tanke på allt annat jag har att göra ikväll.

Men han sa även att de kommer att
dyka upp jobb snart så de känns ju bra :)
Plus att på onsdag kommer jag och Sofie antagligen att börja o testa
på ett annat jobb som vi har fått napp på :)

Vid 5 måste jag vara redo för att åka o handla.
Måste köpa nya högtalare också för min systers (de ja lånar just nu) är
sönderspränga precis som alla andra högtalare jag någonsin ägt :D haha.

Sista dagen som 19-åring nu då, känns så jälva underbart!
19 måste fan vara de tråkigaste året,
och 20 är nog det bästa året att fylla? SYSTEMBOLAGET! :D 
 
Aja, nu ska jag googla runt lite efter hyfsat billiga högtalare. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0