Torsdag

Igår efter jag ätit frukost åkte jag hem till Elinore,
efter ett tag kom Lizette dit också.
Vi bestämde oss för att åka till Ikano för att shoppa lite
presenter då vi ska fira två av våra vänners födelsedagar på söndag.
Och även till min syster som fyller 17 år idag, grattis plutten :)

Efter ca. 30 min hade både jag och Elli spenderat över 1000 kr var,
hahaha, helt sinnes.  
Till mig själv köpte jag en vårjacka, ett par solglasögon och ett par skor.

Nu är det dags att hoppa in i duschen för snart kommer Lizette hit,
ska skjutsa hem henne till Ullstämma och senare ikväll blir det nog att
dricka lite vin hemma och Elli och kanske en sväng till Sliver,
skit länge sen vi va på torsagsklubben så det ska bli trevligt :)
   

Kommentarer
Postat av: linda

tack syster :) <3

2010-03-13 @ 13:43:54
URL: http://lindama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0