Tjena

Var duktig och gick upp redan vid 12.00 idag fast jag inte
somnade förens 04.30.
Har vart på jobbet och fixat lite och efter det åkte jag till
Ikano-huset med Johanna, Daniella och Dennis :)
Köpte nya lackleggins och en skjorta som ja tänkte ha på mig på fre :)

Efter shoppingen åkte jag hem för att städa lite (tänkte jag), men kom
inte så långt för Lizette ringde o frågade om jag ville hänga med henne till  
Mantorp (till hennes häst), så de gjorde jag. 
Stannade även en sväng vid citygross och kollade outleten,
hittade en grej till mamma som hon ska få imorgon bara för att ja tycker
om henne så himla mycket :)

Efter stallet åkte vi först till skägget och hämtade Kenny, sen köpte vi Mcdonalds
o så hem till Lizette för att kolla på "dating in the dark" och "desperate housewives".
Blev även massa skit snack om allt och inget, som vanligt.

Kom nyss hem. Dags att sova!
Ska försöka komma upp skapligt imorgon också o då SKA jag verkligen städa 
klart mitt rum alltså (haha)!  

Natti Natti. 

..och får ju inte glömma att säga
GRATTIS till KENNY som fyller 25 ÅR IDAG, GUBBE ;) haha! 
         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0