Tillbaka i Sverige

Så var man hemma igen efter en helt galen helg i Norge.
Sov sjukt bra & skönt i min egna säng inatt kan ja lova, haha.
Det blev en helt underbart rolig och lyckad helg,

torsdag - resan dit, stannade i karlskoga och åt på mcdonalds  
fredag - shopping, god mat, bowling, utgång
lördag - god mat, födelsedagsfest, utång, efterfest
söndag - mys, massa sex and the city, hyrde film, åt på centret
måndag - resan hem, stannade i karlstad och åt pizza

Där har ni helgen i en kort version, kunde inte bli mycket bätte :)
Han med det mesta om man säger så ;) haha.

Nu ligger jag i sängen och bara tar de lungt, tror jag ska åka till Maxi
med mamma sen för att handla mat och hårfärg.
Sen ska jag nog färga håret ikväll, och träffa Alex tror jag :)

Längtar jätte mycket tills på fredag då jag fyller 20!
Då blir det PARTY SÅ IN I...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0