Sweet dreams

Gårdagen

• Duschade
• Stan med Lizette & Carl
• Hem o lagade mat - köttfärssås & spagetti  
• Fixade iordning mig för kvällen 
• Skjusade mamma och hennes vänner till CC
• Hem igen för att lämna bilen & hämta dricka
• Dennis kom och hämtade mig
• Åkte hem till Dennis & fixa lite i lägenheten 
• Förfest
• 55an
• Pitchers(???) minns ingenting, vem var ja med? va gjorde vi?  
• Mat med mamma, Lisa och syster
• Hemma rätt tidigt, ca 02.30
• SOOOOV
• Vaknade och mår skit kan ja lova, fy fan

Visst hade jag en rolig kväll men den känns ändå rätt onödig då jag nästan
inte kommer ihåg ett skit av den.
Frågan är ju vad jag fått i mig för jag minns verkligen INGENTING efter shotten
på 55an, men kanske inte så konstigt. Var full redan innan och häller i mig 5 shott
på rad. Haha. Aja, blir man bjuden så blir man! ;) 
 
Idag är jag som sagt precis slut, usch, mår inte alls bra.
Men tror jag ska åka till farmors minneslund sen och tända ljus.
Hon skulle nämnligen ha fyllt 80 år idag. Saknar dig! Vila i frid ♥
 


Kommentarer
Postat av: MB

haha ja kan fylla in "pitchers" - DU VAR MED MIG ! :D

2010-03-08 @ 17:42:02
URL: http://mathildabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0