Norge!

igår packade jag, alex, emilia och josse in oss i min kära bil och började
våran resa mot norge. stannade i örebro på vägen och käkade.
jag lyckades faktiskt köra hela vägen själv, men vart rätt jobbigt när det
började bli mörkt, plus norges jälva smala vägar. men det gick bra.
tog ca 7 timmar.

sara och malin hade inte en aning om att emilia och josse var med.
jag har nog aldrig i hela mitt liv garvat så mycket som jag gjorde när jag såg
deras miner när de märkte att tjejerna låg gömda i bakstätet. hahahaha,
fy fan så värt!

igår tog vi det bara lungt,
satt och snackade skit och kollade på sex and the city-filmen :)
somnade väl runt 03 ungefär.

känner att de kommer bli en galen helg här i norge!
nu ska vi fixa i ordning lite i lägenheten och sen blir det att åka till storcentret :)
ikväll kan det bli att spela bowling och imorgon blir det party som aldrig förr!
satan vad jag längtar! :)
blir lite "födelsedagsfirande" för josse, mig och saras boyfriend också :)

på söndag lär väl ingen av oss röra oss ur sängarna.
blir nog bara snack, mys & film.
på tal om sängar och sovplatser så är det VÄLDIGT trångt i deras lilla etta med 7
brudar, men finns det hjärtrum så finns de stjärtrum :D.

aja, nu ska alex och jag städa lite.
emilia och josse är ute och går och
malin, sara och karro är på jobbet nu.

HOPPAS NI FÅR EN BRA HELG FÖR DET KAN JAG LOVA ATT JAG SKA HA! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0