Måndag & Tisdag

Igår spenderades dagen med Lizette, vi åkte till nykvarn och
valla för att Nero skulle kunna leka av sig med andra hundar i en hundgård.
Han var riktigt duktig faktiskt :)
Efter det åkte vi hem till henne och lagade kyckling, pasta och beasås, gött.
På vägen hem åkte jag även förbi Josse en sväng för en cigg och lite skit snack :)

Idag vid två tiden mötte jag Sofie på stan.
Vi gick och satt oss på Yngves för en fika,
Alexandra kom även förbi en sväng :)
Satt där tills fem sen var de dags för mig att vandra hemmåt för ja skulle
hämta pappa i Ekholmen kvart i sex för att åka och kolla bromsarna på bilen.

Det gick bra så bilen blev godkänd för våran Norgetrip som vi ska göra på tors :)
Kollade även lufttrycket i däcken, fyllde på olja och spolarvätska,
så nu är de bara att packa in oss i bilen och åka :)

Har även vart på ett litet "jobbmöte" med Sofie,
blev bjudna på mat på pitchers och grejer, gött gött :)
Återkommer mer om de jobbet senare, vet inte riktigt hur det blir än.

Nu ska ja gosa ner mig i sängen och slå på tvn :)
Ha de bra!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0