Kocken

Blev ingen såkallad "ego-dag".
Utan lagade god mat till familjen, vart skinksnitzel som jag panerade
och stekte. Sen gjorde jag en "chilisås" som ja blandade ner bland köttet så blev
alltså en slags köttgryta, och till det blev det hemmagjord
"klyftpotatis" o sallad. Jag kan allt, om jag vill ;)

Efter maten åkte jag till Lizette, vi kollade på film och bakade chokladbollar
& kladdkaka :) mummmms.
Var även förbi pappa en snabbis, behövde lite hjälp me bilen.

Imorgon blir det party med Alexandra och Kenny :) Ska bli niceee!
Men innan jag drar igång med drickat så har jag lovat mamma att jag ska skjutsa
henne och hennes vänner till cloetta center! Så de så.

Nu ska jag krypa ner under täcket och slå på tvn :)
Så puss och godnatt. 
                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0