Helgens bravader

Hej å hå, lever jag? man kan faktiskt undra...
Blev en riktigt hård helg.

Fredagen blev kanon, tror vi var ca 45 personer här hemma
men det funkade ju de också, haha.
Maten blev jätte uppskattad av tjejerna och festen blev lyckad så de
kändes skit bra :) kul att så många kunde komma och fira mig.
Vid halv 1-tiden blev det utgång, platens, 55an och pitchers.
Blev även efterfest hemma hos mig med ett gäng efter stängning.

När jag vaknade i lördagsmorse låg de folk lite överallt här hemma,
haha. Blev en soft morgon med massa snack om gårkvällen och mariocart :D
Vid 2 halv 3(?) gick de sista hem så då var de bara att börja städa.
FY-FAA-AAN va jobbigt, orkade inte fixa allt så avslutade det sista imorse
med mammas hjälp, haha!

Igår blev det också fest, vi var först hos Jimpa sen hos Kimpa och sen utgång,
55an och pitchers. Också en trevlig kväll men mådde mer eller mindre
piss från i fredags så var inte så lätt att dricka, haha.
Blev fyllemat när krogen stängt och sen vandrade jag hemmåt, somnade direkt!!

Idag ska jag bara ta de lungt,
blir ett litet födelsedagsfirande för mig med mamma och syster :)
Jaja, nu orkar jag inte skriva mer,
vill ni se bilder från i fredags så finns de upplagt på facebook!

PUSS PUSS 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0