Gårdagen

Blev ju som sagt att fira lillasyster igår så var hemma hos
pappa och åt mat och fikade :)
 
När jag kom hem snackade jag med Daniella och vi bestämde oss för
att dricka lite. Så jag grepade en vinflaska och gick dit :)
Daniella och jag satt i köket och snackade skit medan grabbarna satt
i vardagsrummet och spelade tvspel.
Efter ett tag kom även Johanna, Sofie och Gabriella dit.

Vid 12 tiden gick vi in mot stan. Blev Yngves och Lascala, sen åkte
Johanna och Kim hem så då mötte jag upp Emil och Kenny o gick till Pitchers!
Kom hem runt 4 så är rätt seg idag.
Men snart är det dags att hoppa in i duschen så man piggnar till lite,
sen blir det födelsedagsfirande hos Jossie för henne och Josse :) Trevligt, trevligt.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0