Dålig uppdatering

Dålig update igen men sitter inte vid datorn så ofta längre.
Igår & idag har jag umgåts med min kära vän Lizette.
Har gjort lite allt möjligt, tex. vart i mjölby o lekt me lizettes och hennes
kompis hundar, sen har vi vart ute och gått med lizettes häst,
vi har bakat, rökt vattenpipa, lagat mat, kollat på tv, åkt bil och så vidare.

Fick världens vår/sommarkänsla igår när vi satt på balkongen och rökte
vattenpipa, underbart :) (fast lite kallt såhär års, haha).

Imorgon ska jag träffa Elinore, ska bli trevligt för det var faktiskt ett tag
sen senast :) Inte riktigt bestämt vad vi ska hitta på med nått kul blir de nog :)

Nu ska ja mysa ner mig i sängen och kolla på tv :)
See you.
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0