1 dag kvar!

Fan så ont i halsen jag har alltså,
kan knappt svälja.
Men jag VÄGRAR att bli sjukt tills imorgon, VÄGRAR!
Då ska de krävas kräksjuka plus 40 graders feber.

Vi kommer att va ca. 13 tjejer som ska käka och så här hemma
imorgon så idag blir det att köpa massa, massa mat.
Blir att bjuda på rätt enkel mat, svårt med tre rätters när vi är så
många. Så det blir buffé istället, med pajer, sallader, bröd och så vidare.

Förutom att handla och fixa mat så ska jag inte göra något speciellt idag,
blir nog bara att ta de lungt och hoppas på att dagen går fort!
Kommer säkert inte kunna sova någonting inatt,
men men, det skiter jag i så länge det blir en morgondag :D! haha.

FÖR IMORGON SHAKAR VI ASSET SOM ALDRIG FÖRR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0