Skattepengarna har kommit!

YEES! Mina skattepengar kom in idag plus 1000:- från fafar!
Så jälva behövligt :) Så från -80:- till 9760:-, GILLA!
Skönt att ha lite fickpengar till resan :)
Sen kommer jag ju hem perfekt tills nästa lön kommer (MIDSOMMAR),
så just nu känns det bra igen!
På tal om midsommar, det är ett frågetecken som vanligt, brukar alltid
bestämmas typ dagen innan. Fått lite förslag i alla fall,
antingen åka ut med gänget till Denkas mamma eller åka ner till landet/
sommarstugan och fira med släkten (??) 

Idag: Har jag bara tagit det hur lungt som helst. Länge sen jag bara låg 
hemma och var för mig själv så det känns skönt :)
Ikväll: Vet inte riktigt. Tänkte slänga i en färg i håret i alla fall, sen får jag 
se vilken vän som får handskas med mig denna gång ;)
Skulle nog tro att det blir min gode vän Emilia som vanligt nu för tiden ;)
Ska i alla fall hämta henne när hon slutat jobbet vid 20.00 :)

Ha en trevlig lill-lördag
och sup åt mig med för ikväll blir det nyktert för min del! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0