Trip till berg.

Ännu en underbar dag med fint väder!
Började morgonen med att städa hela lägenheten,
fy fan så jobbigt men det var destovärre nödvändigt då
de skulle komma lite folk hit på besök.

När jag var klar åkte jag till Emilia, hjälpte till med
tvättstugan, sen käkade vi pyttipanna och ägg, de va gott de.
Efter det åkte vi och hämtade upp Elli och Kim för en trip till
berg. Blev årets första mjukglas :) Mums.  
Sen lämnade vi av tjejerna igen medan jag och Emilia åkte tillbaka
hem till henne för att kolla vidare på Johan Falk :)
Kom precis hem typ! Så ska snart krypa ner i sängen och sussa.

Imorgon blir det jobb, men bara mellan 18.30-23.00 :)
Innan och efter det vetifan vad som händer, men det märks imorgon! :)

 Min älskling :)

 Emilia, Elli och Kim



 Nya minigolfbanan



 Glassss

 


Kommentarer
Postat av: sandra

ursäkta men varför la du upp en bild på mig fredd och mats för när du har 11 andra banor att ta kort på :S

2010-06-08 @ 11:20:26
Postat av: sandra

För det första så var det inte jag som tog bilderna, men jag la upp de bilder som tagits. Vad spelar det för roll om ni står där eller inte? Fattar inte hur du orkar tro att allting kretsar runt dig! :S

2010-06-08 @ 14:39:46
URL: http://sandreo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0