Skaaarv

Sorry för dålig uppdatering..
Har haft några sjukt roliga och värda dagar/kvällar!

Kvällen i onsdags minns jag inte alls mycket utav, blev alldeles för 
mycket utav det goda men av de jag minns hade jag jävligt kul. 
Började med förfestspel och drinkar med Emilia, sen vidare till nationernas hus 
för att möta upp lite folk o så vidare till platens där det bjöds på dans och 
annat skoj.. Kom till sist hem runt 5(?) efter att Emilia tydligen släpat med mig. 

I torsdags var vi helt DÖDADE! Vi tog de väldigt lungt, kollade på film och 
käka bakispizza. Sen fick vi för oss att vi var tvungna att fixa håret så vi ringde 
Suzan och hon ställde upp. Så vi åkte till Ekholmen för att köpa färg och sen satt
vi igång, Emilia la i slingor och jag blev knallröd, haha. Lite kul med förändring.

Har bott med Emilia i Ellis och Dannes lägenhet tis-tors, men i fredagsmorse var 
det dags att åka hem, packa om väskan och bege mig till svartmåla där vi firade 
midsommar, skit trevlig kväll med mat, kubb, dans, bad, alkohol och trevligt 
sällskap :) Kunde nog inte bli mycket bättre faktiskt!
Kanske kunde tagit det lite lugnare med flaskan, blev full redan vid 13 men jag
klarade av hela natten i alla fall. Fullast först, somnade sist ;) hahaha.

I lördags var det egentligen tänk att vi skulle åka hem men vi stannade kvar
istället. Vi grillade och de andra började dricka igen, jag var precis död så fick
knappt i mig en droppe, så det blev väldigt lungt för min del.
Men det var trevligt :)

I söndags var alla jätte bakis men eftersom att jag inte drack så mådde jag rätt
bra, gick upp tidigt och städade lite. Sen när de andra vaknade blev vi sugna på
pizza/kebab så jag och Dennis åkte iväg för att fixa mat.
Sen har vi bara tagit det lungt hela dagen, kollat på fotboll o snackat massa
skit :) Kom hem för ungefär 2 timmar sen, har skit ont i huvet så ska bli så himla
skönt att krypa ner i sin egen säng för första gången på evigheter, kommer sova
så gott :) Men innan jag går och lägger mig så ska jag ta en lång och skön dusch!

Jag hoppas att alla har haft en lika bra helg som jag haft :)
Tyvärr råkade jag ha sönder kameran i torsdags så har inte tagit några bilder
under helgen, men däremot har en tjejkompis knäppt ett par på hennes mobil så
ska försöka att få tag på dom och lägga upp dom så småningom :)


Bild sen i onsdags. Emilia, jag, Tilda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0