Underbar resa!!

Tack mamma, syster och mormor för en underbar resa!
Har haft en jätte bra vecka med kanon väder, massa bad,
god mat och för dyr shopping :)
Kändes inte alls kul att va tvungen att åka hem idag men sånt
är livet, och lite skönt är det allt att va hemma igen :)
Ska hämta Emilia när hon slutat jobbet. Tror det blir att
dricka lite drinkar och prata massa, massa strunt. Köpte med mig
några liter sprit så det måste ju drickas upp ;) haha!

Några av jätte många bilder från resan:


Dags att åka
 

Utsikt från balkongen


Mitt och Lindas sovrum


Stranden


Mamma och syster ♥


Hahahaha så jälva ful men väldigt mycket godsaker ;)


Mormor och mamma :)


Syster och jag


Stranden


En av poolerna


Syster och jag stekte vid poolen med breezer nästan varje eftermiddag ;)


Limo till stan


Hahaha


Hemsk men bra bok!


Systers konstverk, haha


Världens bästa mamma ♥

Kommentarer
Postat av: jess

åååh vilket paradis!

2010-06-28 @ 13:31:08
URL: http://theshedevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0