Fullt ös medvetslös

Utgång tors → 4 timmars sömn → ca 26 timmars fylla.
Låter bra va? hahaha, galet.  
Helt sjukt sliten och trött nu asså, så det blev en väldigt lugn
lördags kväll hemma i sängen. Kom hem ifrån "efterfesten" klockan
18.00 idag, och HELT utan sömn.
Så jag antar att ni förstår mig om jag är lite trötter!
Men det var galet roliga 26 timmar! Orkar verkligen inte skriva ner allt
här för då kommer de bara bli massa skit som vanligt,
men ni som känner mig lär få höra om mina bravader jag styrt med :D

Kan dra dagen lite kort bara:
- Bakismat med Emilia på BK
- Katedrals utspring
- Studentmottagning hos Jossie i Ullstämma
- Förfest hos Elli
- Utgång, Pitchers
- Åka bil  
- Hämta de tre små grisarna på TNE, hahaha
- Åka massa mer bil
- Smurfarna
- Bli kriminell (?) hahaha
- Systemet 5 min innan det öppna
- Efterfest (på morgonen)
- Svensk porrfilm 
- Masssa, masssa ÖL 
... där har ni dagen väldigt kort, sen får ni tolka det hur ni vill :)
Haha låter ju helt stört, men det kan jag inte påstå att det inte har varit :D 

Tack så mycket för kvällen mina vänner!
Blev väldigt lyckat tycker jag :) Lite väl crazy bara, men de är OK ibland ;)




















_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

På tal om annat. Jag har helt ändrat uppfattning om dig,
först till de bättre men sen vetifan alltså...
Har fått se många sidor som jag inte har sett innan, både bra & dåliga.
Skulle inte palla i vilket fall, så nu lägger jag ner de där och går vidare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0