Ung och dum

Gud vad skönt det var att vakna upp och känna att magverken
och illamåendet var över, verkligen en skit jobbig natt.
Somnade inte förens vid 03-04 någon gång, usch. 
Men nu är jag utvilad och mår bra igen så det känns gött :)  

Nu sitter jag framför datorn/tvn, lyssnar på musik och tar de lungt. 
Ska nog göra det ett tag till innan det är dags att duscha och fixa 
i ordning sig lite innan det blir en trip till Ikano med Daniella :) 
Känns ju inte så kul att jag gjort av med hela lönen på alkohol och 
annat skit istället för att köpa lite nya kläder och smink som behövs. 
Men är man ung och dum så är man ;) 

Om en vecka är jag i cypern!   
Ska bli så jälva skönt att bara koppla bort allt och alla här hemma
i en vecka.. Bara vara för sig själv och njuta av livet :D  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0