Underbar dag.

Blev en heldag med Emilia :)
Började med att ligga och snacka skit i solen i några timmar,
då var även Josse med :) Blev också en sväng till EKH och tillbaka. 
Sen har vi haft myskväll, kollat Johan Falk-filmerna och ätit
massa gott och onyttigt. Me like!
Jätte skönt att komma hem och va precis spiknykter, för en gångs skull ;)

Nu ska jag bara mysa ner mig i sängen och kolla på TV en stund innan jag
somnar! Imorgon ska jag träffa Emilia igen, blir en sväng till Tornby
och sen bara chill som idag skulle jag tro.
ÄLSKAR att sommaren är påväg! Har varit så sjukt bra väder idag och
det verkar som om det ska vara lika fint hela veckan! :) De tycker vi om!

Är också väldigt glad över att min kära vän Emilia flyttat in till stan.
Jätte kul att vi umgås så mycket igen :)

Time to sleep. God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0