Svartåfors & berg

Bestämde mig för att möta upp Lizette, Carl
och deras hundar i svartåfors för o bada :) Sen åkte jag och Lizette
vidare till berg för att käka glass och njuta av det fina vädret.
Tänkte spela minigolf men det var lika mycket folk som vanligt så vi
sket i det, orka stå och vänta på att få en bana ledig? Nepp.
Nu kom jag precis hem, ligger i sängen och är precis slut i hela kroppen.
Vet inte riktigt vad det är med mig, kanske börjar bli sjuk..
eller så är jag fortfarande sliten efter helgens alla bravader, vem vet, haha.
Ska nog bara ligga och ta det lungt ett tag nu, sen får jag se om jag kanske 
träffar Emilia en sväng när hon kommer hem ifrån Götet :) 
Annars ska jag bara ligga här och gosa heeela kvällen framför någon bra film! 
Puss på er mina vänner.  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0