Så jälva förstörd

Har blåmärken och rivsås precis ÖVERALLT, helt sinnes.
Men inte så konstigt då jag har lyckats med två rejäla
fyllor denna helg, haha, men kul har jag haft.
Idag har det däremot inte varit lika roligt, fy fan så illa.

Gårdagen
Gjorde i ordning mig och traskade bort till Emilia dit även Sara,
Elli, Josse, Tilda och Kim kom senare :)
Satt och drack lite öl och snackade massa skit som vanligt.
Sen blev det en runda in till stan, alldeles för mycket drinkar även
denna gång.. Resterande månad känns inte alls kul då ekonomin just
nu är åt helvete, haha.
Hamnade visst på efterfest igår med, sen vaknade jag upp på en gräsmatta
vid 09 imorse och kände att det var dags att gå hemåt, hahaha.

Idag
Mötte Emilia i stan för att käka bakiskäk på Hakepi. Sen gick vi och satte
oss på Pitchers utesevering och drack COLA och VATTEN, haha.
Skapligt sliten kan jag lova. Gick även hem till Ida en sväng men blev inte
så långvarigt då jag trodde att jag skulle dö eller nått.
Gick snabbt hem men han inte ens ta av mig skorna innan det kom upp, fy fan..
Är nog första gången jag kräks på bakfyllan tror jag.
Verkligen varit en hemsk dag med magont och illamående.

Somnade förut och vaknade vid 23 så nu är jag jätte pigg, känns bra (inte).
Men men.. tänkte hämta ett glas isvatten nu och krypa ner framför tvn tills jag
somnar! Tack alla medverkande för helgen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0