Rolig kväll!

Jobbade till 22.30 igår, sen hem en snabbis och så vidare
in till stan för att möta upp gänget :)
Blev pitchers, som vanligt, haha. Men de va riktigt kul!
Och eftersom jag kom så långt efter alla andra var jag ju tvungen att supa
ikapp, hahaha, säger bara en sak: jag lyckades! :D 
Gjorde av med alldeles för mycket pengar som vanligt men va fan,
igår blev verkligen en lyckad kväll så då får de vara värt :D

Efter stängning satte jag mig med ett gäng i domkyrkoparken för att
fortsätta dricka och efter det blev det även efterfest hos någon som bodde
precis över hakepi.. Kom hem vid 07.00.

Är väl dags för mig att fixa lite käk, sen duscha.
Kvällen bjuder nog på ett par kalla någonstans. Vid ån kanske?
Har inte invigt den i år än så det är väl dags kanske, bäst att passa på när 
det är så himla fina väder också :) Jaja, nått kul ska jag allt se till att hitta på.
 
SARA KOMMER HEM IFRÅN NORGE IDAG OCKSÅ, WIIII :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0