Måndagsklubben, premiären.

Hahaha asså SHIT, "nyktert eller onyktert", snacka om onyktert!
haha fy fan, kommer verkligen inte ihåg ett skit.
Vad fan hände? Vem bråkade jag med? Varför har jag blåmärken?
Hur kom jag hem? Vem var jag med? Jag minns fan ingenting.
Det enda jag har fått höra är att mamma kl 05.30 fick komma ner och
öppna porten till mig för att jag "inte hade några nyklar", fast jag höll
dom i handen.. jag låg tydligen utanför helt däckad. Hahahaha. 

Vet att vi började kvällen hos Elli, det var jag, Emilia, Tilda, Lizette och 
värden :) Efter det så gick vi till Pitchers för en öl och sen lyckades vi på något
sätt komma in gratis genom vipkön till Måndagsklubben, haha.
Men sen? Har fan ingen aning om vad som hände så det är väl dags att ringa 
runt snart och kolla vad man har styrt med. 
Usch vad hemskt det är att inte veta vad man har gjort!!  

Aja. Jag hade i vilket fall en skit trevlig kväll (de jag minns utav den) men nu
får det vara lungt på alkoholfronten ett tag framöver!

Nu: Slå på en film, hämta något gott och bara döö i sängen.
Sen: Hoppas att chefen ringer och säger att de inte finns något jobb inatt heller,
för jag orkar fan inte. Men annars är det jobb som gäller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0