Inte långt kvar!

Nu är det inte många timmar kvar tills vi åker, klockan
09.30 imorgon lämnar vi linköping :)
Så kände att det var dags för mig att börja packa nu för ska
jag göra det imorgon får jag nog inte med mig hälften :D



Vad tycks om min packning än så länge? ;)
Bikini, handduk, öl, ostbågar och cigg, vad mer kan man behöva? hahaha.
Naedå, lite mer behövs nog, men det mesta är i tvätten just nu så får vänta lite
me o packa ner de :)

Vad händer mer idag då? Snackade med Elli förut så funderar på att träffa
henne en sväng, blir så rastlös av att bara sitta hemma :p.

Hinner nog med nått mer inlägg innan jag åker, men om inte så får ni ha det
så jälva bra här hemma, men hur bra ni än har det så har jag de bättre ;)
Puss på er mina älsklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0