I want to break free

Kanske är dags för mig att lugna ner mig lite när det gäller
alkohol? Fast nae va? Jag har semester och jag LEVER LIVET! :D
Så det så! Ännu en galet rolig kväll igår :)

Blev först en trip till Ikano som sagt, köpte ny fondation och
ett par svarta legginsjeans. Sen åkte vi hem till Daniella en sväng,
satt och snackade lite skit medan hon lagade mat.

Efter ett tag var det dags för mig att åka, svängde förbi Emilia och
Chrille för att ta en cigg och då bestämde vi oss för att gå ner till Pitchers för att 
dricka några öl. Så det var bara att åka hem, lämna bilen och traska in mot stan.

Hamnade även på Måndagsklubben eftersom att Pitchers stängde vid 01 ungefär.
Hadé en skit trevlig kväll med Emilia och Pitchers-folket :)
Dock INGEN EFTERFEST denna gång, gud så duktig jag har blivit ;)
Var nog första gången på evigheter som jag vaknade upp hemma utan att
efterfestat hela natten, kändes rätt bra faktiskt :D
Vaknade upp bredvid en halv kebabrulle istället (?), hahaha.

Idag? Tror jag ska hem till E och C sen, och kanske, om jag har tur, få
mitt hår fixat av Wester :) Skulle va riktigt skönt att tunna ut och klippa av lite av
ruffset. Även slänga i en färg för att få bort utväxten.
Snackades igår om att dricka vin också, men nu får det nog fan va nog, eller? ;)

PusssSssSSs och kjaaaM


Kommentarer
Postat av: alex

söt du är gumman! <3

2010-06-09 @ 13:49:38
URL: http://niktiacourse.blogg.se/
Postat av: alex

sötnos! <3 pussss

2010-06-09 @ 13:50:15
URL: http://niktiacourse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0