Farsan & Wallander

Var uppe tidigt imorse med, åkte och hämtade Lizette vid 12 och
skjutsade henne till tornby, sen åkte jag till Elli och Dannes lägenhet
för att hjälpa Emilia att flytta sina grejer därifrån till en annan lägenhet.
Vi har även gjort lite andra ärenden, typ lämnat in nycklar på riksbyggen, varit
på maxi och handlat, ätit på stångebros gatukök, lämnat/hämtat mamma i
sturefors, varit hos pappa, kollat på film (Farsan) och lite annat smått och gott.

Nu är jag hemma och är precis slut så ska snart krypa ner i sängen,
funderar på att sätta på nya wallander och kolla på den innan jag somnar :)
Imorgon har jag inga planer (vad jag kommer ihåg?), men det lär nog dyka upp
något framåt morgontimmarna :)

 

Vart tyvärr lite besviken på "Farsan", hade ju hoppats på att den skulle vara lika
bra som "Jalla jalla" men det var den tyvärr inte, inte enligt mig i alla fall.
Men den är definitivt sevärd!
Ett och annat gott skratt fick man allt, farsan är ju för go, haha. 
Får hoppas på att jag inte blir lika besviken på "Wallander" :)
....Nu vart jag sugen på att sätta på den för de! Så puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0