Dötrött

Huvudverk och dö trött efter att ha varit vaken sen
klockan 04 imorse, så det blev inga drinkar ikväll.
Emilia fastnade också med annat så vi sket i det.
Men hämtade henne på jobbet i alla fall så lite skit snack
blev det, sen åkte jag förbi pappsen en sväng för att kolla
bilen (IGEN).. Den lät inte riktigt som den brukar göra, låter
som världens racerbil, hahaha.
Så får väl tacka grabbarna för förra lördags morgonen då vi tydligen
lyckades ta hål på luftfiltret eller va fan det var.. Jaja, sånt som
händer. Har bokat tid så ska åka och laga det på onsdag eftermiddag.

Nu ska jag snart fixa mig för sängen, krypa ner och bara NJUTA av min
alldeles egna säng, ska bli så skönt efter att ha sovit på hotell en vecka.
Borta bra men hemma bäst ;)
Ha det bra och sov så gott för det tänker jag göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0