Crazy night

Nu har jag haft ett par härliga telefonsamtal med Emilia
och med Elinore... hahaha.
Fattar inte riktigt vad jag har styrt med igår, känns läskigt att få höra
saker som man inte har en aning om att man har gjort.
Kan väl säga såhär, att det var visst inte mycket jag INTE gjort, hahaha.
Helt galet.

Men jag fick i alla fall svar på några av mina frågor så det var ju skönt de
i alla fall:  

Vad fan hände? Jag drack sprit (INTE BRA) shots och drinkar.
Vem bråkade jag med? Varför har jag blåmärken? Ett jävla mongo tydligen.
Hur kom jag hem? En gammal kompis skjusade tydligen hem mig med taxi, haha.
Vem var jag med? Mest Elli & Emilia.

Jag hade tydligen dansat och grejer också, haha jag som Hatar att dansa. 
Men men, det är tydligen inte bara mig det är suddigt för, de andra mår inte heller
speciellt bra idag. Kvällen slutade visst med kalabalik för oss alla..
Men det var en bra början på kvällen i alla fall, det är vi överens om :) Haha. 

Mamma är visst i Stockholm tills imorgon kväll, så nu måste jag laga mat och skit, 
jobbigt. Haha. Bortskämd unge? Jepp :) 
Men men, det får bli något lättlagat kan ja tala om för er! :D 
Nu ska jag fortsätta att mysa...........Sköööönnnnnnttttttt.......ZzzZzz....   


Farligt gott. ÄLSKAR redbull/vodka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0