Could you be loved

Det blev Emilia som fick handskas med mig igår igen :D
Var en sväng på Maxi, sen en raggarunda i stan och efter det
åkte vi hem till henne och kollade på film - Wallander :)

Nu sitter jag med färg i håret, äntligen!
Så ska tvätta ut det snart, sen hämta Lizette för att sedan åka
förbi mitt jobb en sväng och hämta lite grejer och sen vidare till
Ikano för att kolla lite :)

Syrran hade skolavslutning idag så hon ska tydligen ha fest här ikväll
så för min del blir det nog att hänga hos Emilia :D
Imorgon ska vi (alla tjejer) på Jossie's student :) Ska bli trevligt!

Jaja, nu måste färgen ut. Ha de bra :)


Lizette och jag för 5 år sen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0