Brev från Nelly!

Fick ett brev om att grejerna från Nelly hade kommit så jag
hoppade i en klänning och tog mig en promenad till priso.
Men med min vanliga otur så var det såklart inte mina grejer som
kommit, utan min systers... åååhhh.. Vi skickade in beställningarna precis
samtidigt men ändå kom hennes innan mina.. suck för en onödig promenad,
haha. Men men, antar att mina grejer dyker upp imorgon istället. Hoppas!

Men nu har jag ju i alla fall varit duktig och vart ute och gått en sväng,
fyfan vad varmt det är ute alltså. Höll på att avlida, haha.
Frågan är ju vad man ska hitta på mer för skoj idag? Är så himla seg så funderar
på att ligga hemma hela dagen, var ett tag sen jag gjorde det.
Fast man får ångest av att ligga inne när det är så fint väder ute.. Hmm..
Får se hur det blir men i kväll ska jag i alla fall träffa Emilia när hon slutat jobbet!

Föresten så fick jag en jätte fin BH utav mamma igår,
tack väldens bästa :)

Ha en bra dag i det fina vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0