Blod överallt?

Vaknade imorse och fick panik, trodde det var blod i hela
sängen.. helt rött på kuddar och lakarn..
Men så kom jag på att jag gick och la mig med blött hår igår,
alltså har den röda hårfärgen färgat av sig, haha.

Jaja lite ointressant information där kanske, men har tyvärr inget
speciellt att skriva om. Sov i alla fall skit gött inatt som väntat, vaknade
inte en enda gång på hela natten (vilket jag brukar göra).
Vaknade vid 10 och var riktigt utvilad så gick upp och fixade frukost,
sen har jag bara legat i sängen/framför datorn och tagit det lungt.

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag.. Kan bli att träffa Emilia en sväng
när hon kommer hem ifrån Göteborg, annars vetifan.
Måste ringa chefen, har tydligen blivit något fel i systemet igen så jag
fick inte ens ut halva min lön.
Har jobbat mer än någonsin förra månaden så skulle få ut rätt mycket, men
så fick jag bara hälften, riktigt surt. Men får ringa och fixa så resten också
kommer in på kontot :) Måste även kolla vilka nätter jag jobbar denna vecka..
- Nästa vecka drar det igång på heltid igen, 22-06 sön-tors.


jag och emilia, förra onsdagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0