Borta match.

Somnade tidigt igår så idag var jag uppe med tuppen :)
Inte gjort alls mycket, mest tagit det lungt och kollat på tv. Sov så
jälva gött i natt, underbart att sova hemma men i natt blir det borta
match
igen, haha. Blir upphämtad av Emilia när hon slutar
jobbet vid 22 så ska vi hem till Elli (emilia lånar hennes lägenhet just nu)
och så ska jag sova där :)
Sen jobbar Emilia vid 07 imorgon men slutar redan vid 10 så då
lär jag nog sova fortfarande :D Så det är bara att packa väskan igen för lär
nog inte komma hem imorgon heller. Ska ju iväg en sväng och fixa bilen och sen
blir det nog lite drinkar imorgon kväll istället eftersom vi sket i det igår, 
kan bli nått glas vin på stan också :) Det ska bli trevligt. 
Vad jag ska göra innan 22 ikväll vet jag inte riktigt, funderar på att åka hem 
till Lizette en sväng om jag orkar, är rätt trött just nu men det är ju ett
tag kvar till kl 22 så någonting ska jag nog hinna hitta på :) 

Dom ringde från jobbet förut för typ fjärde gången och frågade om jag kan jobba
midsommarhelgen, men jag sa nej igen, haha. Jag orkar inte, vill va ledig och
SUPA! ;) haha. Jaja, Nu ska jag fortsätta att ta det lungt ett tag innan det är dags
för en dusch och lite fix. Heard enough later!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0